.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز مجدد طرح جایگزینی خودروهای دست دوم با نو

پیش‌بینی شده طبق ارزیابی صورت گرفته 300 دستگاه خودرو سفارشی تا پایان سال در شبکه نمایندگی‌ها توزیع شود.

دنیای اقتصاد: مدیر اجرایی شرکت مهندسی بازرگانی سایپا (ستکو) ضمن معرفی برنامه‌های این شرکت اظهار داشت: طرح جایگزینی خودروهای دست دوم با خودروهای نو از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است مجدد در دستور کار ستکو قرار گرفته است.

سیدکاظم اشجاعی با بیان این مطلب افزود: طرح واردات CBU توسط سایپا از سال گذشته آغاز و در این راستا نیز 500 دستگاه خودرو C5 وnew C5 وارد کشور و به مشتریان تحویل گردیده است.

وی با بیان اینکه سهم این شرکت از نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل کشور بین 140 تا 150 هزار دستگاه بوده است، بیان داشت: پیش‌بینی شده طبق ارزیابی صورت گرفته 300 دستگاه خودرو سفارشی تا پایان سال در شبکه نمایندگی‌ها توزیع شود.

مدیر اجرایی ستکو گفت: در بحث اجرای جایگزینی خودروهای نو با دست دوم با کارخانه‌های خودروسازی عامل در خصوص تامین به موقع سفارشات با مسائلی مواجه بودیم که امید می‌رود با شروع مجدد طرح و اعطای تسهیلات به خریداران طرح مذکور با موفقیت روبه‌رو شود.

شجاعی با اشاره به تحویل 600 تا 700 دستگاه خودرو به متقاضیان جایگزینی خودروهای نو با دست دوم تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که باعث شده تاکنون طرح موفق نباشد عدم جلب نظر گروه‌های تامین‌کننده خودرو در این طرح است؛ اما با توجه ویژه‌ای که در دو ماه اخیر به این طرح شده است، امید می‌رود روند رو به رشدی را در اجرای این طرح شاهد باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.